Πολιτική επιστροφών | thefelicitysense

Γενικά

Το ανώτατο χρονικό περιθώριο  επιστροφών είναι 14 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 14 ημέρες από την  ημέρα παραλαβής του δέματος, δεν μπορούμε να σας παρέχουμε την δυνατότητα  αλλαγής προϊόντος  ή και επιστροφής χρημάτων.

Για να δικαιούστε αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία μαζί με το καρτελάκι του.

Όλα τα προιόντα των κατηγοριών ΕΣΩΡΟΥΧΑ και ΚΑΛΤΣΕΣ – ΚΑΛΣΟΝ εξαιρούνται της δυνατότητας αλλαγής ή επιστροφής χρημάτων για λόγους υγιεινής.

Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή, χρειαζόμαστε το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη).

Περιπτώσεις όπου δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί το αίτημα επιστροφής :

  • Οποιοδήποτε προιόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή έχει φθαρθεί για λόγους που δεν οφείλονται σε λάθος μας.
  • Οποιοδήποτε προιόν επιστρέφεται σε διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών μετά την παράδοση.

Αλλαγές προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν σας θα πρέπει πρώτα να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω των social media, διαφορετικά η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Ο τρόπος μεταφοράς των επιστρεφόμενων προϊόντων είναι δική σας επιλογή καθώς η αλλαγή τους γίνεται πάντα με δική σας επιβάρυνση των μεταφορικών κομίστρων. Το προϊόν είναι ευθύνης του πελάτη έως ότου φτάσει σε εμάς.

Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της αλλαγής. Έπειτα από έγκριση για το αίτημα αλλαγής, θα σας αποστείλουμε το προιόν που επιθυμείτε.

Εκπτωτικά είδη

Σε προϊόντα τα οποία βρίσκονται σε έκπτωση από 40% και άνω δεν να πραγματοποιούνται αλλαγές.

Επιστροφές χρημάτων

Εάν επιθυμείτε να γίνει επιστροφή του ποσού αγοράς θα πρέπει πρώτα να έρθετε σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία μας. Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.

Εάν εγκριθεί το αίτημα, τότε η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό τον οποίο θα μας υποδείξετε.

Τα έξοδα  επιβαρύνουν τον πελάτη.

Καθυστερημένες επιστροφές χρημάτων

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη το ποσό, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.

Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση info@thefelicitysense.gr .

Εκπτωτικά είδη

Σε προϊόντα τα οποία βρίσκονται σε έκπτωση από 30% και άνω δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί επιστροφή ποσού αγοράς.

 Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@thefelicitysense.gr για ερωτήσεις σχετικά με τις αλλαγές προιόντων και επιστροφές χρημάτων.

Close Το καλάθι μου
Close Λίστα επιθυμιών

Close
Μενού
Categories